ست رومیزی اداری و مدیریتی

همانطور که گفته شد،هدف هدایای تبلیغاتی ایجاد حس احترام و اعتماد در بین مشتریان است.در واقع این هدایا خواهان تشکیل این ایده در ذهن مشتریان هستند که«شما برای این موسسه به حدی ارزشمند هستید که حتی بدون استفاده از خدمات ما هم شما لایق احترام هستید.» در مطالعات بازاریابی،هدایای تبلیغاتی در اغلب موارد نتایج مطلوبی برای استفاده کنندگان آن داشته است.انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی پژوهش های مستمری را در زمینه روابط هدیه دهندگان و هدیه گیرندگان انجام می دهد که یافته های یکی از آنها حاکی از این است که شرکت هایی که هدیه می دهند در مقایسه باشرکت هایی که هدیه نمی دهند،احتمال تماس هدیه گیرندگانشان دوبرابر می شود.

ست رومیزی اداری و مدیریتی


یکی از ضروری ترین لوازم مورد استفاده بر روی میز کار هر فرد یک ست رومیزی برای قرار دادن لوازم و التحریر و لوازم ضروری دیگر میباشد از این رو این محصول در بازار هدایای تبلیغاتی جایگاه خاصی را دارا میباشد.
معمولا این هدیه برای اهدا به مدیران در نظر گرفته می شود. ست رومیزی تبلیغاتی می تواند نفیس یا ارزان، یک تکه یا چند تکه باشد که تعداد اقلام و جنس آن روی قیمت تاثیر بسزایی دارد.
هدایای تبلیغاتی مدیریتی از تنوع بالایی برخوردار است . ست رومیزی تبلیغاتی نیز به دلیل قرار گرفتن روی میز کار محیط بسیار مناسبی جهت تبلیغات شما میباشد. ست تبلیغاتی رومیزی مدیریتی یا اداری به دلیل تنوع در کارایی برای هر محیط کار لازم است . شما با استفاده از ست روميزي و مديريتي تبليغاتي مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد که نام و برند شرکت شما ساعت ها به طور مستقیم در مقابل چشم مشتريان قرار مي‌گيرد و به بهترين شکل ديده مي‌شود.
جنس این ست ها می تواند چرمی، چوبی، فلزی، پلاستیکی یا کریستالی باشد. نوع چاپ روی این محصول بسته نوع جنس آن متغیر است.
همان طور که از نام این محصول پیداست جهت مدیران و کارمندان ارشد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ست مدیریتی از انواع مختلفی برخوردار است که به تناسب ارزش مالی آن بعنوان هدیه تبلیغاتی ارائه می شود. ست هدیه می تواند از نوع چرم طبیعی، مصنوعی، فلزی و غیره باشد. این ست های تبلیغاتی شامل ست مدیریتی دوتکه، سه تکه و یا حتی می تواند شامل هدایای بیشتری باشد .
ست های مدیریتی تبلیغاتی شامل چند هدیه تبلیغاتی در یک بسته است . تنوع این ست های تبلیغاتی بسیار زیاد می باشد . از انواع هدایای تبلیغاتی که در این ست ها قرار می گیرد می توان به این موارد اشاره نمود : خودکار تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ساعت تبلیغاتی ، ابزار چندکاره تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی ، جاکلیدی، کیف پول جیبی یا کیف پول پالتویی، جاکارتی و غیره تشکیل می شود

در زیر به انواع ست مدیریتی به لحاظ محتوایت و اجزاء اشاره می کنیم:
ست مدیریتی تبلیغاتی از این بابت که دارای دو یا چند هدیه تبلیغاتی می باشد دارای اهمیت فراوانی است و در میان هدایای تبلیغاتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
ست مدیریتی شامل سالنامه-پاوربانک – خودکار – روان نویس – جاکارتی – کیف کارت ویزیت
ست مدیریتی  شامل سالنامه – خودکار – روان نویس – جاکارتی – کیف پول
ست مدیریتی شامل سالنامه – کیف پول – خودکار – روان نویس – کیف ماشین حساب – جاکارتی
ست مدیریتی  شامل ارگانایزر – کیف کارت ویزیت – کیف پول – جامدارکی – فلش 8 گیگ – جاسوئیچی – خودکار – روان نویس
ست مدیریتی  شامل سالنامه – کیف دسته چک – پاور بانک – جاسوئیچی – خودکار
ست مدیریتی شامل سالنامه – کیف پول – جاکارتی – خودکار
ست مدیریتی شامل سالنامه – کیف پول – جامدارکی – فلش 8گیگ – خودکار – روان نویس

اجزائی از ست رو میزی مدیریتی


ارگانایزر تبلیغاتی

سررسید و تقویم به شکلهای مختلفی تولید می شوند و سررسید ارگانایزر به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس یا هدیه تبلیغاتی مدیریتی با قیمت و هزینه نسبتاً بیشتری نسبت به سررسید جهت مخاطبین با اهمیت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر کیفیت و امکانات شامل سررسید مدیریتی یا سررسید مدیران، سررسید ارگانایزر ، ارگانایزر مدیریتی و ارگانایزر مدیریتی نفیس می شوند. ارگانایزر تبلیغاتی می تواند در تمام طول سال مانند یک دستیار همراه فرد بوده و همواره نام و برند شما را در تمام مدت در ذهن مخاطب تبلیغ نماید، و از این نظر جزء هدیه های تبلیغاتی با دوام محسوب می شود ، هدیه و تبلیغی به درازای سال.

جلد دسته چک تبلیغاتی

جلد دسته چک یکی از مواردی است که در تبلیغات یک شرکت مورد استفاده قرار میگیرد.
از آنجاییکه استفاده از جلد دسته چک برای تبلیغات اصولا در سطح کارمندان رده بالا و یا مدیران شرکت ها انجام می گیرد ، لذا باعث شده تا تبلیغ شما همواره مد نظر یک مدیر قرار گیرد و این یکی از استراتژی های تبلیغاتی است.
یکی از مهمترین جنبه های تبلیغات قیمت تمام شده محصول است.
جنس کیف دسته چک تبلیغاتیاز جنس چرم مصنوعی درجه یک بوده و با دوختی ظریف و تمیز تولید می گردد.رنگ چرم بکار رفته در جلد دسته چک تبلیغاتی ،دارای تنوع رنگ قهوه ای ،مشکی و عسلی است.داخل آن محل قرار گیری دسته چک ،محل قرار گیری خودکار ،۶ جیب برای قرار گیری کارت عابر بانک یا کارت ویزیت و در برخی مدل ها جیب های اضافه تری برای قرار دادن کاغذ ،جلد دسته چک ،کارت عابر و یا … تعبیه شده است.
یکی از انواع چاپ که بر روی جلد دسته چک می توان استفاده کرد ،چاپ سیلک است که با توجه به سطح صاف چرم بکار رفته در تولید این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است.
چاپ دیگری که در جهت انجام تبلیغ بر روی جلد دسته چک انجام میشود ،چاپ داغکوب است.نکته ای که در داغکوب کردن این محصول باید به آن توجه کرد ،تیراژ و زمان تولید محصول است.زیرا عمل داغکوب کردن چرم ، قبل از تولید و دوخت سفارش انجام می گیرد.
چاپ لیزر نیز جلد دسته چک تبلیغاتی از کیفت بالایی برخوردار است.این نوع چاپ به دلیل به روز بودن تحویل سفارش از محبوبیت بالایی برخوردار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *