بنراستندهای سه وجهی

استند سازه ایست که انواع چاپ با مدیاهای مختلف بر روی آن نصب شده واین امکان را به شما می دهد که تبلیغات خود را با وضوح بیشتر و دید بازتر در معرض عموم قرار دهید از مزایای انواع استندها می توان به زیبایی ظاهری و سبک بودن آن اشاره کرد که همین امر باعث پرتابل بودن استندها می گردد. استندها با مواد اولیهای همچون فلز، پلکسی گلاس، کارتن پلاست و … ساخته میشوند.
استند سازه ای قدیمی و کارا است که قابلیت نصب چاپ و تعویض آن را دارد. همانطور که می دانید استندها انواع مختلفی دارند از جمله استندهای تبلیغاتی،استندهای نمایشگاهی و استندهای فروشگاهی که برای استفاده در فضای داخلی(indoor) و فضای خارجی (outdoor) استفاده می شوند. از انواع استند می توان به موارد زیر اشاره کرد :
استند پلکسی گلاس : نمونه ای از استند های فروشگاهی است  که از پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک) است در دو نوع مات وشفاف ساخته می شود و مناسب قرار دادن لوازم کوچک وفانتزی است
استند کراس(استند ایکس) : از قدیمی ترین انواع استندهای موجود در بازار می باشد و در دو جنس آلومینیوم یا فایبرگلاس ساخته می شود.
استند فلکه ای: نمونه تکامل یافته استندهای کراس می باشد که به دلیل زیبایی و استحکام  و هزینه مناسب توانسته است بازار خوبی پیدا کند. این نمونه استند قابلیت مولتی سایز شدن را نیز داراست که میتوان هر سایزی از پوستر و چاپ را بر روی آن نصب کرد.
استند رولاپ: استند رول آپ  همان طور که از اسم آن پیداست دارای قابلیت رول شدن(جمع شدن ) پوستر یا تابلو تبلیغاتی در  پایه سازه می باشد. سبک بودن، نصب سریع وآسان ، اشغال فضای کم و شکیل بودن ، این سازه را به سازه ای منحصر بفرد تبدیل کرده است.
استند پاپ آپ: استند پاپ اپ یک استند تبلیغاتی است که انواع مختلفی از قبیل ساعتی ، مگنتی کشویی و … دارد . چاپ به آسانی روی آن نصب می شود . این استند یک راه حل سریع و آسان برای بدست آوردن حداکثر پوشش پس زمینه نمایشگاه است و معمولا به همراه میز کانتر ارائه می شود. استند پاپ آپ ها در سایزهای مختلف ارائه می شوند.
استند چرخشی: استند چرخشی درانواع یک وجهی ، دو وجهی ، سه وجهی و ایستاده زمینی و رومیزی موجود است. سهولت استفاده ، انعطاف پذیری از ویژگی های منحصر به فرد این استند است.

بنر استند های سه وجهی


سازه های سه وجهی که از ترکيب قطعاتي با ضريب ۳۰ سانتيمتر و به صورت يک تکه و با اتصالات متنوع توليد مي شوند، ابزاري است براي طراحان خلاق تا با استفاده از آن به ذهنيات و تجسمات هنري خود جامه عمل بپوشانند.
اتصالات ويژه اين سازه ها به گونه اي طراحي شده است که در کمترين زمان و بدون نياز به ابزار و نيروي متخصص به صورت زبانه هاي نر و ماده به هم متصل مي گردند که علاوه بر مصارف دائمي به عنوان سازه هاي تزئيني و دکوراسيون داخلي، براي مصارف نمايشگاهي و موقت نيز ايده آل است.
در حال حاضر کاربرد اين توليدات از مصارف نمايشگاهي، دکوراسيون داخلي و مبلمان دفتري فراتر رفته  و اينک اين سازه ها به عنوان سازه هاي صنعتي در کارخانجات و استوديوها نيز موارد استفاده فراواني دارد.

کاربردهای استند های سه وجهی


•    تبلیغات:معرفی تجارت وکسب وکار شما به صورت ویژه مخصوصا در نقطه خرید
•    نمایشگاه: غرفه های نمایشگاهی
•    سالن های همایش
•    فروشگاه ومراکز خرید
•    هتل ها
•    کنفراس ها به ویژه کنفراس های خبری
•    سمپلینگ(تبلیغ نمونه غذا ونوشیدنی)

استندهای نمایشگاهی

تاريخچه اين نوع تبليغات به سال هاي دور و پيدايش اولين نمايشگاه ها در سطح جهان برمي گردد. استندهاي نمايشگاهي سازه هايي هستند با متريال هاي فلزي طلق پلكسي گلاس و كارتن پلاست كه در نمايشگاه هاي مختلف جهت نمايش محصولات و توليدات شركت ها و كارخانجات استفاده مي گردد.
صاحبان شركت ها محصولات توليدي خودرا براي بهتر ديده شدن و فروش بيشتر در اين نوع ويترين هاي سيار در
نمايشگاه هاي كشور خود و يا برون مرزي قرار ميدهند. و با افزايش نمايشگاه ها، توليدات و بازار رقابت بين برندها ، شركت ها و حتي دولت ها و ملت ها اين محصول(استند) دائما در حال بروز شدن است و هر برند سعي مي كند استند جديد خود را زيبا تر مرغوب تر و رقابتي تر ازقبل طراحي و توليد نمايد.

مزایا و ویژگی های استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی

استفاده در فضای خارجی و فضای داخلی
قابلیت استفاده از دو طرف استند
از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه
قابلیت نصب، راه اندازی و حمل آسان و سریع
قابلیت تغییر طرح گرافیکی استند بدون نیاز به تغییرات اساسی
تنظیم ارتفاع و عرض بر اساس سلیقه
تنوع در طراحی و ابعاد
عدم محدودیت در قالب و فرم
قابلیت طراحی براساس نیاز و سلیقه مشتری
نقش کیفیت چاپ در اجرای موفق استند تبلیغاتی
استند تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی مهم شرکت ها و موسسات، برای ارائه لیست خدمات، اهداف و محصولات استفاده از استند تبلیغاتی می باشد،مهمترین ویژگی یک استند خوب علاو بر جنس خوب آن، کیفیت چاپ آن می باشد تا بتواند به بهترین نحو بر مخاطب اثر گذار باشد و ذهنیت مطلوبی از یک استند تبلیغاتی بر مخاطب ایجاد کند و اگر عکس این قضیه رخ دهد واز مواد بی کیفیت در تولید استند و یاچاپ بد بکار گرفته شود می تواند اثرات مخربی در ذهن بازدید کننده داشته باشد.
بنابراین توجه داشته باشید که استند نمایشگاهی بی کیفـیت ممکن است به اشتبـاه القاء کننده کیفیت بد محصول شما باشد، پس در انتخـاب و خرید استند باید با دقت و مهارت لازم اتخاض گردد.

طراحی استند بنر سه وجهی

طراحی استند تبلیغاتی مانند طراحی بنر تبلیغاتی و طراحی بیلبورد جزو گرافیک محیطی محسوب می‌شود. طراحی استند تبلیغاتی در اندازه‌های مختلف با سازه‌های متفاوت اجرا می‌شود. برای طراحی استند از سایزهای معمول 200×90 سانتیمتر، 200×100 سانتیمتر، 160×60 سانتیمتر و به ‌صورت مستطیل عمودی استفاده می‌شود، اما شیوه‌های نوین طراحی سازه‌های استند این امکان را به ما می‌دهد تا از سایزها و شکل‌های دیگر نیز برای اجرای استند تبلیغاتی استفاده کنیم. طراحی استند برای معرفی یک شرکت یا مؤسسه، شرح فعالیت‌ها، تبلیغ برای یک محصول خاص و کارهای تبلیغاتی دیگر در محیط قرار داده می‌شود. این محیط می‌تواند غرفه یک نمایشگاه باشد یا محیط یک شرکت، مؤسسه و یا آموزشگاه. از انواع سازه‌ها برای این امر می‌توان به رول آپ، پاپ آپ، لاین باکس، استند X، مدل بادبانی، استند رومیزی، کراس، سه پایه بوم و میز کانتر اشاره کرد.
معمولا اندازه استند تبلیغاتی این اجازه را به طراح می‌دهد تا در نمایشگاه‌ها شرح وضعیت و فعالیت شرکت و محصولاتش را با شرح کامل ارائه دهند و تصاویر و شعارهای تبلیغاتی شرکت را در طراحی استند تبلیغاتی شرکت لحاظ کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *